veido riebalai. ka daryti ir kodel?
Gua Sha,  Volelis

Veido riebalai. Ką daryti ir kodėl?

Kievieną mėnesį internete yra tūkstančiai paieškų kaip sumažinti veido riebalus, kaip numesti svorį nuo veido ar kitos tam tikros kūno vietos. Atrodo, kad daugybė žmonių pamiršo kas yra savęs priėmimas ir yra nepatenkinti tuo kaip atrodo, net jei realaus pagrindo tam visai nėra. Deja, nėra būdų kaip pakeisti formas ar svorį, sumažinti riebalų kiekį tik vienoje tam tikroje kūno vietoje ir imantis tik vieno veiksmo, tam reikalingas visas veiksmų planas, kad pasiektumėte geriausių rezultatų. Lygiai taip pat kaip negalite turėti idealaus pilvo preso tiesiog vien darant atsilenkimus, taip negalite ir sudeginti riebalų tiesiog tik nuo veido. Tačiau, šį tą jūs galite padaryti, kad pagražintumėte veido formą ir tai nereikalaus milžiniškų pokyčių jūsų kasdienėje rutinoje. Gera naujiena ta, kad vos tik imsitės veiksmų, pradėsite sveikiau gyventi, pakeisite mitybos įpročius ir visas jūsų kūnas pradės keistis, veidas bus viena pirmųjų vietų ant kurios matysis pokyčiai greičiausiai!

Kiek svorio reikia numesti, kad ant veido matytumėte pokytį ir atrodytumėte patrauklesni?

Kiek svorio reikia numesti, tai yra labai asmeniškas dalykas, priklauso nuo jūsų sudėjimo, nutukimo lygio ir žinoma genų! Galite būti pats liekniausias žmogus ir vis tiek turėti putlius žandus ir apvalų veidą vien dėl genų kaltės, tuomet tai pakeisti tampa labai sudėtinga ir dažniausiai reikia įsikišti net plastikos chirurgams. Kyla klausimas tik ar verta, kam keisti tai kas tau duota ir galbūt būtent tuo tu esi unikalus ir vienintelis toks?

Tačiau, tiems kurie vis dėlto gali kažką pakeisti turime gerų žinių! Toronto universitete buvo atliktas tyrimas ir paaiškėjo, kad tas skaičius egzistuoja. Tam kad matytusi pokyčiai veide vidutiniškai reikia numesti 3-4 kilogramus. Jei jums ši informacija aktuali ir žinote, kad galite keisti savo veido riebalų kiekį, pabandykite pasidaryti nuotrauką „prieš“ ir „po“, tai bus geriausias sprendimas norint pamatyti akivaizdžius pokyčius. Tačiau, jei norite pamatyti tikrai didelius pokyčius, jums reikės numesti dvigubai tiek, apie 7-9 kilogramus. Na po tiek prarastų kilogramų galime garantuoti jums, kad matysite labai akivaizdžius pokyčius, kuriuos pastebės ir aplinkiniai!

Pateikiame jums geriausius metodus, kurie tikrai veikia ir padės pagražinti ne tik veido formą, bet ir viso kūno linijas.

Kaip sumažinti veido riebalus ir pagražinti veido formą – 7 būdai kurie veikia

VEIDO MASAŽAS. Jei galite sau leisti įsigykite veido volelį ar Gua Sha masažuoklį. Abu masažuoklius galite rasti mūsų internetinėje parduotuvėje. Taip pat mūsų puslapyje galite rasti daug naudingos informacijos kaip veikia šie du masažuokliai, tačiau trumpai tariant galima įvardinti kelis pagrindinius veiksnius, kurie padeda gražinti veido formą: stimuliuoja kraujotaką, išjudina limfą, skatina natūralią kalogeno gamybą ir atpalaiduoja raumenis, to pasekoje išvengsite mimikos raukšlių, kurios laikui bėgant taps vis gilesnės ir tuomet kažką pakeisti bus žymiai sunkiau arba jau per vėlu. Gua Sha masažuoklis veikia dar intensyviau, juo atliekamas masažas yra stipresnis, galima lengviau valdyti įrankį, su Gua Sha akmeniu galite pasiekti gilesnius odos sluoksnius ir taip pat formuoti veidą. Kaip turbūt jau žinote, veido oda yra labai paslanki formavimui, todėl jau po pirmo masažo pamatysite aiškų rezultatą ir pakitusias veido formas. Ilgainiui, laikantis masažo rutinos ir sąžiningai dirbant bent kelis kartus per savaitę po kelias minutes su veido masažuokliais, pamatysite ilgalaikius rezultatus, kurie tikrai nustebins!

Tačiau, nenusiminkite jei masažuoklio neturite, nes nuostabų veido masažą galite atlikti tiesiog rankomis. Tai bus kita mūsų tema, tačiau jei nenorite laukti ir skubate ieškoti informacijos, siūlome jums Youtube platformą, kurioje rasite begales masažų technikų ir informatyvių filmukų kaip teisingai atlikti veido masažus tiesiog rankomis.

ATSISAKYKITE MAISTO PRODUKTŲ, KURIE SKATINA RIEBALŲ KAUPIMASĮ. Vienas efektyviausių būdų labai greitai pamatyti pokyčius ne tik veido srityje bet ir visame kūne ir odos būklėje – atsisakyti rafinuotų angliavandenių. Paprasčiau tariant stenkitės suvartoti kuo mažiau miltinių produktų, makaronų, atsisakykite pyragaičių, tortukų, spurgų ir būtinai venkite baltos duonos, kuri yra dažno žmogaus dienos mitybos racione. Daugelis šių maisto produktų yra termiškai apdoroti, o tai reiškia, kad bet kokios naudingos medžiagos buvusios jame yra sunaikintos, todėl toks maistas tėra tik tuščios kalorijos nuo kurių ne tik nepasisotinsite bet ir tikrai tokie produktai jums neatneš jokios naudos. Atsisakius šių produktų jau pirmomis dienomis pamatysite malonius pokyčius.
Tas pats galioja ir kitiems ypač apdorotiems maisto produktams, tokiems kaip šaldyti patiekalai, šaldytos picos, bulvių traškučiai ir daugybė kitų. Didžiausia šių produktų blogybė yra ta, kad juose yra labai mažai baltymų ar skaidulų, todėl nuo tokių produktų nepasisotinsite, jie tiesiog labai greitai apkeliaus visą virškinimo sistemą ir sukels potraukį persivalgymui.
Jei norite pasiekti tikrai puikių rezultatų, pabandykite po truputį į savo mitybą įtraukti sveikų produktų. Nereikia sukelti organizmui didelio šoko, todėl iš pradžių bent kartą dienoje vietoje įprasto greito maisto pasirinkite sveikenę alternatyvą. Sveika mityba neturi tapti kaip bausmė, tai turi tapti gyvenimo būdu! Tačiau nepamirškite, kad labai svarbu yra atrasti balansą tarp to kas jums tinka, ko reikalauja jūsų kūnas ir to kas yra sveika. Tai yra labai individualus dalykas. Vieniems gali tikti valgyti labai daug daržovių ir tik gabalėlį mėsos ar žuvies, kitiems tai gali pakenkti. Turite atrasti savo viduriuką. Tiesiog bandykite ir žiūrėkite kaip jaučiasi jūsų kūnas, ar turite užtektinai energijos, ar visumoje jaučiatės gerai.
Siūlome įtraukti keletą maisto produktų, kurie yra kasdieniški, bet labai naudingi. Juose yra daug skaidulų ir baltymų, tačiau gana mažai kalorijų. Tokie maisto produktai leis jaustis sotiems tarp valgymų todėl nekils noras užkandžiauti bei persivalgyti. Keletas jų: sveiki kiaušiniai, liesa mėsa, riebi žuvis, avižos, daigintų grūdų duona, riešutai, uogos, vaisiai ir daržovės, varškė, natūralus jogurtas.
Tai yra tik keletas produktų, tačiau su tiek jau galite pasigaminti puikius, pilnaverčius bei labai naudingus ir sveikus pusryčius. Tačiau, nepamirškite atkreipti dėmesio į produktų kokybę. Produktai yra žymiai vertingesni kai yra kuo natūralesni ir ekologiškesni. Todėl nepatingėjus tikrai galite rasti kur įsigyti naminių kiaušinių pas močiutę kaime ar ekologiškų daržovių turguje. Labai svarbu yra tai ką dedate į savo kūną. Juk sveikame kūne – sveika siela!

ATSISAKYKITE ALKOHOLIO IR LIMONADŲ. Daugelyje alkoholinių gėrimų yra labai daug kalorijų. Įprastas bokalas alaus turi apie 150 kalorijų, o taurė vyno net 165 kalorijas. Vos keletas gėrimų vakare su draugais gali lengvai pridėti 500 kalorijų, kurios kaip ir kitos tuščios kalorijos tiesiog kaupsis kaip riebalai jūsų kūne ir žinoma veido srityje.
Kiti saldūs gėrimai, limonadai, nenatūralios vaisių sultys ar energetiniai gėrimai yra grynas cukrus! Blogiausiuose iš šių gerimų galima rasti net 350 nemaistingų kalorijų, kurios žinoma taip pat kaupsis jūsų kūne ir tikrai atsispindės odos būklėje ir sveikatoje.
Juoda kava, juoda arba žalia arbatos, vanduo yra gėrimai, kuriuos turėtumėte rinktis. Na ir labai daug naudos jūsų kūnui atneštų jei ryte išgertumėte stiklinę šilto vandens su obuolių actu, jei neturite problemų su rūgštingumu. Apie šio gėrimo naudą galite rasti daug informacijos ir patikėkite jus tai nustebins!

GERKITE VANDENĮ! Viena iš nuolat patinusio, pabrinkusio veido priežasčių gali būti vandens kaupimas organizme. Ir, kad ir kaip tai skambėtų keistai, tam, kad padėtumėte savo kūnui atsikratyti šios problemos, turite gerti dar daugiau vandens. Taip yra todėl, kad, jeigu geriate nepakankamai vandens, jūsų kūnas dehidratuoja ir pradeda kaupti vandenį organizme, tam kad vandens lygis galutinai nesumažėtų. Atsiminkite jūsų kūnas yra sudarytas iš vandens, todėl jam labai svarbu kasdien gauti pakankamą kiekį to, kas yra pagrindinė sudedamoji jo dalis, tai yra vanduo!
Sena tiesa kaip pasaulis, kad jeigu metate svorį vanduo jums labai padės. Jis pagerina medžiagų apykaitą ir mažina alkio jausmą. Pabandykite kasdien prieš kiekvieną valgymą išgerti stiklinę vandens, tai jums sukels sotumo pojutį, palaukite šiek tiek laiko ir tada valgykite. Tokiu būdu išvengsite persivalgymo, o jūsų organizmas bus pakankamai pasipildęs vandeniu.

Veido riebalai. Ką daryti ir kodėl?

Kiek vandens per dieną reikia išgerti? Tai labai individualus dalykas, kuris priklauso nuo jūsų amžiaus, svorio ir tai kiek esate aktyvus. Turėkite galvoje, kad per daug vandens taip pat yra nerekomenduojama, todėl tikrai verta pasidomėti tuo, galbūt net kreiptis į mitybos specialistus. Tačiau nepatingėjus galite rasti daugybę informacijos tiesiog internete.

GERAI IŠSIMIEGOKITE. Miego režimo nesilaikymas be abejonės turi reikšmės svorio augimui. Dėl miego trūkumo padidėja streso hormono – kortizolio kiekis, o tai lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir didina potraukį maistui. Stenkitės palaikyti miego režimą, kuris jums priimtinas, tačiau nereikėtų labai nusivėlinti, nes būtent naktį, tam tikromis valandomis atsinaujina kiekvienas skirtingas organas ir kūnas tinkamai pailsi ir atsistato po dienos streso ir įtampos. Taip pat labai svarbu per parą, suaugusiam žmogui, miegoti 7-8 valandas. Jei turite miego sutrikimų stenkitės negerti kavos ar kitų gėrimų su kofeinu po 15 valandos. Ir pabandykite bent valandą prieš miegą nesinaudoti telefonu, kompiuteriu, nežiūrėti televizoriaus, nes jų skleidžiama mėlynoji šviesa aktyvina organizmą ir tikrai nepadeda užmigti.
Jei turite rimtų miego sutrikimų ir tokie elementarūs dalykai nebepadeda susitvarkyti miego režimo, būtina kreiptis į gydytojus ir išsiaiškinti to priežastis, nes geras miegas lemia visą gyvenimo kokybę.

VENKITE NATRIO. Natrio perteklius maisto produktuose gali sukelti vandens kaupimą jūsų organizme, dėl to jūsų veidas gali atrodyti putlus, išpurtęs, tarsi patinęs. Tam kad išvengti didelio natrio kiekio stenkitės maistą ruošti namuose ir atsisakykite pusfabrikačių ar greito maisto užkandinių. Jei vis dėlto ketinate pirkti pusfabrikačius ieškokite etikečių, kuriose rastumėte informaciją kad maiste yra mažai natrio ar jo išvis nėra, taip pat pirkite maistą be druskos. Stenkitės stebėti ką valgote, skaitykite etiketes ir neviršykite per dieną rekomenduojamo natrio kiekio.

Veido riebalai. Ką daryti ir kodėl?

ŠYPSOKITĖS IR JUOKITĖS DAUGIAU! Ar kada nors šypsojotės ar juokėtės taip smarkiai kad net pradėjo skaudėti veidą? Taip nutinka todėl, kad jūsų veidas atliko labai intensyvią raumenų treniruotę. Kuo daugiau šypsositės ir juoksitės tuo raumenys taps stangresni, veidas palaikys tonusą o organizmui prigaminsite vitamino C, kuris taip pat labai naudingas veido odai. Taip pat šypsena pakelia nuotaiką, kuo daugiau šypsositės, tuo laimingesni jausitės, tuo užkrėsite ir aplinkinius, ir taip po truputi laimingųjų ratas plėsis ir visiems bus ne tik smagiau gyventi, bet ir veido raumenys jums už tai padėkos dovanodami gražų, lygų veidą su ryškiais kontūrais.

IŠVADOS. Laikydamiesi šių patarimų, jūs tikrai pastebėsite pokyčius veido srityje. Norėdami pasiekti tikrai puikių rezultatų stenkitės nepasiduoti procedūroms, kurios siūlo greitus pokyčius, nes kaip greitai gausite rezultatą, taip pat greitai jį ir vėl prarasite. Žiūrėkite į ilgalaikę perspektyvą ir gausite ilgalaikius rezultatus.
Naudodami bent dalį mūsų siūlomų patarimų jūs padėsite ne tik savo veido formai bet ir visam kūnui jaustis lengviau, sveikiau ir žinoma jūsų mintys taps švaresnės, pagerės gyvenimo kokybė. Palaikydami sveiką ir subalansuotą mitybą ir judėdami daugiau pasieksite neįtikėtinų rezultatų ir per trumpą laiką pradėsite matyti pirmuosius skirtumus, o rezultatai bus ilgalaikiai. Jei šiuo metu jaučiate, kad jums trūksta motyvacijos, tiesiog pradėkite, mažais žingsniais, nežalojant savęs, o matomi rezultatai ir pokyčiai padės motyvacijai nubusti ir nebenorėsite grįžti į buvusią savijautą ir išvaizdą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *